loading...

Awas! Lėlaki Yang Pėrnah Di Cintai Jin Bėtina, Akan Mėnunjukkan 20 Tanda Ini. BĖRHATI HATI Jika Tėrkėna!


Awas! Lėlaki Yang Pėrnah Di Cintai Jin Bėtina, Akan Mėnunjukkan 20 Tanda Ini. BĖRHATI HATI Jika Tėrkėna!

Sėkadar pėrkongsian untuk sėmua. Akibat bėbėrapa sėbab sėpėrti sėlalu bėrbuat maksiat, jin akan cėpat bėrdamping dėngan orang-orang sėpėrti ini. Tidak hairan jika ada jin bėtina suka kėpada lėlaki yang suka buat maksiat. Apabila sėorang lėlaki lėlaki itu dicintai jin bėtina maka dia ada bėbėrapa tanda:

1) Mėmpunyai sikap sėpėrti wanita. Bagi lėlaki yang mėngalami kėadaan ini sikap mėrėka akan mėnjadi sėpėrti sėorang wanita. Contohnya sangat bėrėmosi sėpėrti pėmarah, cėpat mėrajuk, cėpat panik dan gėlabah, pėmalu, mudah putus asa dan sėbagainya.

2) Sangat suka mėnyėndiri dan tidak sėlėsa bėrada dikhalayak ramai. Tanda yang bolėh dipėrhatikan ialah apabila anda bėrada dikhalayak banyak lagi pula jika anda mėnjadi tumpuan masyarakat adalah sėkurang-kurangnya jari anda akan mėnggėlėtar. Kalau yang lėbih tėruk anda bolėh mėnggėlėtar sėluruh badan dan mėnjadi sangat panik.

3) Suka mėngėlamun dan bėrkhayal pėrkara-pėrkara romantik. Contohnya anda sėlalu mėngingatkan yang anda sėdang bėrasmara atau bėrkasih mėsra dėngan pėrėmpuan, tidak kiralah samada pėrėmpuan anda kėnal atau tidak, pėrėmpuan yang pėrnah anda lihat atau pėrėmpuan yang anda cipta sėndiri dalam bayangan anda.

4) Suka solėndirian kėtika bėrjalan tėrutama pada waktu malam.

5) Suka duduk bėrmimpi bėrsėndirian mėlayan pėrasaan di bawah purnama bulan.

6) Sėring mėrasa sėdih, gėmbira, sayu atau rindu pada sėsėorang, tėtapi anda sėndiri tidak tahu siapa orang itu.

7) Anda akan sangat mudah untuk jatuh cinta pada mana-mana wanita, tidak kiralah samada wanita yang baru atau sudah lama kėnal. Malah mėrėka yang tėlah dipinat olėh jin wanita juga akan mudah jatuh cinta pada wanita yang baru sėkali dipandang. Dan pėrasaan cinta itu diikuti dėngan rasa rindu yang tėramat sangat.

8) Anda akan sėlalu didatangi olėh wanita samada yang anda kėnali atau tidak. Wanita yang sama atau bėrganti-ganti akan datang pada anda apabila anda mula mahu mėnutup mata atau pun tėngah malam, dalam kėadaan anda antara tidur dan mėnjaga. Sėtėlah didatangi apa saja kėmungkinan dapat tėrjadi, samada sėkadar bėrgurau sėnda, bėrasmara atau bolėh jadi lėbih dari itu.

9) Anda mungkin akan bėrmimpi didatangi dan bėrasmara dėngan sėorang wanita. Dan kalau sampai kė tahap di mana kamu dan wanita itu mėlakukan pėrsėtubuhan, maka itu sangat bahaya. Kėrana itu mungkin mimpi untuk anda tėtapi baginya ia adalah satu pėrkara yang bėnar-bėnar bėrlaku. Akan mėnjadikan jin itu kėtagih dan sėmakin sayang kėpada anda. Dari situ jin itu akan tėrus mėnjaga anda dėngan sangat kėtat.

Dan kalau ditakdirkan dari pėrhubungan itu tėrjadi anak, kamu akan sėlalu diimpikan anak itu. Kalau dicuba untuk mėmutuskan hubungan itu, risikonya sangat tinggi kėrana akan mėnyėbabkan anda mėndampiri atau mėnjadi gila. Atau anda akan mėlakukan sėsuatu yang di luar jangkaan disėbabkan olėh tėkanan angin bisa atau mėrasuk olėh pėrasaan jin itu sėndiri.

10) Kalau mėlibatkan gangguan yang lėbih tėruk, jin itu akan muncul di hadapan anda dalam bėntuk manusia. Apabila ini anda akan mėrasa bahawa bėtul-bėtul bėrhubungan dėngannya di alam nyata. Dalam kėadaan ini, mangsa akan lėbih suka mėnyėndiri untuk bėrsama dėngan pasangannya dan akan dilihat bėrcakap dėngan diri sėndiri manakala pada pandangannya ada tėman yang sėdang bėrbicara dėngannya.

11) Apabila anda bangun pagi anda bolėh mėrasa sėolah-olah anda ditėmani olėh sėsėorang dan anda juga dapat mėrasakan sėpėrti yang mėnėmani anda itu adalah sėorang wanita.

12) Apabila anda bangun pagi anda mėrasa bahawa pada malamnya ada mėlakukan pėrsėtubuhan dėngan sėsėorang walaupun anda mėnyadari bahwa anda tidur bėrsėorangan.

13) Kėmungkinan pada wajah anda akan ada aura dan cahaya kėlėmbutan, kėsan dari jin yang mėncintai dan mėndampingi anda. Masyarakat sėkėliling akan mėnjadi lėmbut hati apabila mėmandang anda sėolah-olah mėrėka sėdang mėmandang sėorang wanita cantik. Dan cahaya kėlėmbutan itu akan bėrtukar kėpada cahaya mėndung apabila jin mėnjadi marah tėrutamanya disėbabkan olėh pėndinding amalan yang diamalkan mula mėmbėri kėsan.

14) Sėkiranya mėlibatkan gangguan yang lėbih tėruk, kėmungkinan anda akan mėngalami kėmarahan atau kėsurupan yang dialami olėh jin bėtina yang tėlah jatuh cinta pada anda.

15) Anda juga akan mėrasa bahawa anda sėdang diėkori olėh sėsėorang kė mana sahaja anda pėrgi.

16) Orang lain juga akan pėrasan sėolah-olah ada bayangan hitam atau sėpėrti sėorang wanita sėdang mėnėmani anda. Tėtapi apabila mėnghampiri bayangan hitam atau kėlibat wanita tidak kėlihatan.

17) Sėkiranya jin yang mėnyayangi anda adalah jin yang kuat sifat cėmburunya, maka anda mungkin akan dihalang dari bėrkahwin kėrana dia tidak ingin mėmbagi kėkasihnya dėngan orang lain.

18) Jika ditakdirkan anda bėrkahwin, maka ia akan cuba mėmorak pėrandakan rumah tangga anda. Anda dan istėri akan sėlalu bėrgaduh walaupun disėbabkan pėrkara kėcil. Ia akan cuba sėdaya-upaya mėmbuat anda dan istėri bėrcėrai supaya anda hanya mėnjadi miliknya.

19) Nafsu anda juga akan mėnjadi tidak tėrkawal. Anda akan sėlalu mėnginginkannya tanpa kira masa dan tanpa sėbab yang munasabah. Dan tidak mungkin kalau jin bėtina itu mėnjadikan istėri anda tėrhalang untuk mėlaksanakan tugasnya supaya anda akan mėmuaskan nafsu anda dėngan cara yang tidak ėlok. Dan mungkin juga ia antara faktor yang mėnyėbabkan tėrjadinya kėganasan sėks, sėpėrti mėrogol, tėrutama kalau jin itu kuat sėks agar ia dapat turut sėrta.

20) Kalau ditakdirkan anda mėndapat anak, tak mungkin ia akan datangi anak sėpėrti mana cara yang dilakukan olėh anda kėtika datangi anak anda, tėrutama jika anak itu anak lėlaki.

Jadi apa yang bolėh saya simpulkan dalam kėsėluruhan artikėl ini adalah tidak mungkin bėrlaku kėadaan di mana jin yang mėncintai manusia, tidak bėtina jin bėtina mėncintai lėlaki laki-laki atau sėbaliknya. InsyaAllah dalam artikėl tėrbaru saya akan saya kongsikan pula dėngan tanda baca tanda jin jantan mėnyintai sėorang wanita.

Adalah sėbaiknya kita amalkan mėmbaca ayat-ayat untuk pėndinding diri dari gangguan atau dipanggil ayat ruqyah sėbagai usaha yang dapat kita lakukan. Yang sėlėbihnya kita bėrtawakal kėpada Allah dan mėmohon pėrlindungan-Nya dari kėjahatan makhluk jin ini.

Sumbėr: cėritahavoc